Alla inlägg under juni 2011

Av Kajsa - 28 juni 2011 10:18

Ja den låten har jag haft på hjärnan typ 3 dagar ? :O

Igår efter träningen åkte jag och linnéa till pappas jobb och duschade sen åkte vi till birsta ;)

hittade tre grejor .

dålig kvalite på bilderna det är web cameran ..


  Bikini stadium 99:- /del.

  Bandeau bikbok 99:-

 

Linnet är i svart , men hittade ingen bild och det syndes inte med web camen.

aja den är i svart ialf på bikbok 129:-


Av Kajsa - 27 juni 2011 11:56

Hejsan , nu gör jag inte spc mycket lyssnar på musik knäppte lite kort med Avalik men hon var lite trööt så det gick inte så bra men fick väll något bra kort ialf ;)

Vet ni en sak ?

på onsdag åker vi till piteå ! gud vad jag längtar , ikväll är det träning:)

längesen nu eftersom jag varit sjuk.. men nu är det bättre :)

här ommer en bild på oss !

  Jag längtar också till gatufesten . jag vill gå på Veronica maggio och Oskar Linnros  !!

Av Kajsa - 25 juni 2011 18:03

Nu är jag med Elin och amanda , jag och elin har paddlat gummibåt ^^ ..

jag och elin vetinte riktigt vad det heter ^^

och sen när vi kom hem så duschade vi och  då hade Amanda kommit .

sendan cyklade vi lite också och nu har vi precis ätit .

Barnen åt Pizza och de vuxna åt äcklig surströmming.

Här kommer en bild på oss .

  Visst är vi snygga ? :P

Av Kajsa - 24 juni 2011 00:19

Hej !

ja idag på kvällen var jag och familjen på hotellsödrabergets spa !

Det var super duper skönt , tror jag aldrig fått så skön massage, råkade somna en gång , ops :S

Men så skönt var det !

Det var också trevligt att bada och äta lite och så (:

och imorgon är det midsommar , ska bli otroligt roligt, kan ju iallafall hoppas på att det blir bra väder . bara det inte regnar för mycket så gåre bra .

Aja nu ska jag  ta och sova så jag är pigg till imorgon <3

Av Kajsa - 22 juni 2011 15:28

Hejsan svejsan , nu är det tråkigt är jätte förskyld ..

ja idag har jag inte gjort så mycke vakna  halv 8 av Avalik. somna i soffan sen . jag har spelat tv spel tittat på tv och suttit vid datorn , längtar till imorngon då familjen ska på spa (mammas mordag present)

och sen på fredag längtar jag också jätte mycket till , MIDSOMMAR !

hoppas att min förkyldning går över så jag slipper gå och snora hela tiden !

Ja och nu har jag super duper tråktigt, jag kan ju ite gå ut eller göra något sånt , jag bara bara ut när Avalik och Lukas  behöver rastas (:

Aja hoppas ni mår lite bättre ialf ! <3

Här kommer första bilden jag tog i side , hahah linsen immade igen !

 

Av Kajsa - 21 juni 2011 14:59

Ja Grattis mamma på födelsedagen !

Älskar dig <3


ja idag har jag inte gjort så mycke hållit koll på Avalik kolla på tv suttit vid datorn ..

Dom dagarna jag har passat Avalik så har det varit så här , på morgonen (tidigt) vill jag sova .. men icke då vill hon busa !

Och senare när jag börjar bli pigg ja DÅ ska hon sova ..

Men hon är bara för söt ändå ! <3

byebye (:

Av Kajsa - 20 juni 2011 21:37

Ja jag skulle nästan vilja åka vart som helst med familjen där det är varm , mysigt och härligt men jag skulle t.ex vilja åka till italien, thailand, egypten och många många fler ställen det spela inte  någon stor roll , bara det är varm i vattnet och på land !

Tänkte lägga upp bilder från Side i Turkiet förra året , men datorn är för seg !!

aja hejdå ! <3

Av Kajsa - 20 juni 2011 08:29

det är så klart min familj och mina vänner !

men också hundarna , Lucas och Avalik , och Avalik hämtade mamma och pappa i lördags i karlstad typ !


Lukas !

 

Avalik !

  Lukas & Avalik <3

  Hejdå !



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards