Alla inlägg under juli 2011

Av Kajsa - 31 juli 2011 22:55

Hejsan !

idag har jag också tävlat . Grenarna var höjd och 300mh :)

på häjden gick det sådär , hoppade 1.42 men hade otur på 1.46 så det var surt ..

på 300mh gick det bra jag persade och sprang på 49.20 , vad mitt heat b-finalen och kom sjua totalt .

och sedan efter skulle vi ha åkt hem men jag var klar vid 20.00 så vi ska sova här inatt också fast på ett annat hotell .det här hotellet har pool så imrogon bitti ska jag bada och så , men vi ska åka i tid eftersom jag har fotbollsträning imorgon(:

och sedan packa till göteborg med linnea !

gud så jag längtar .

men ska jag kolla på tv med mamma o pappa <3

HEJDÅ

Av Kajsa - 30 juli 2011 22:45

tjabba .

nu sitter vi på hotellrummet i stockholm , har varit och ätit för en liten stund sen . vart sen för att jag hade 800m klockan 20:20.

jag på tävlingen idag gick det blandat , på 80mh gick det inte så bra vet inte varför. och på längden vat inte resultatet bra för att första hoppet vart över tramp men mamma och pappa sa att det var typ minst 4.90 .. och sedan i andra också tramp och då blir man ju frustrerad , eftersom det vart över tramp förra helgen i alla hopp ville jag ju inte att det skulle bli lika dant , så sista hoppen var jag typ 30 cm från plankan (hade ingen fart typ) så det gick inte .. inte övertramp men jag skulle nog hellre vilja haft övertramp istället för en dåligt resultat. men i 800m gick det  bra jag kom 8 och sprang på 2.25.94 vilket var pers innan hade jag 2.29.37 ¨s¨det var kul.för vara näjd med 800 och hoppas på att det går bra imorgon !

nu ska jag kolla på tv , behöver inte lägga mig tidigt idag för tt första start är klockan 14:20 , skönt .

hejdå och ha det bäst !


Av Kajsa - 29 juli 2011 12:48

Vinnaren av veckns blogg är :

Jennifer .

Hennes blogg är jätte rolig och intresant att läsa .plus har en bra uppdatering.men vill lixom att hon bara ska skriva mer och mer , jag rekomenderar er att läsa hennes blogg. hon är också en jätte bra vän !http://lovefriidrott.blogspot.com/


Tvåa :

Michaela .

mickas blogg har jag läst jätte länge och jag tröttnar inte på den , hon skriver om saker så man inte blir uttråkad eller vad man nu ska säga. det är en blogg som jag också rekomenderar att läsa .hon är underbar !

http://anderssonmichaela.blogg.se/


Trea :

Linnéa .

Hennes blogg läser jag ofta , hon skriver om olika saker nästan hela tiden , förutom om vardagen men det gör ju alla , men

hon är så underbart snäll och glad och riktigt bra vän helt enkelt !

rekomenderas ;)

http://linneaodberg.bloggplatsen.se/




Nu är jag i stockholm fast inte framme än sitter i bilen fortfarande , sen ska jag och frida shoppa och kanske gå på grönan ikväll , jag ska nog se till att hon åker något med mig ska ni se .asså det är så skönt det känndes typ som att vi ¨åkte i två timmar fast det tar ju typ fyra , tack datorn säger jag ^^

här får ni en bild på mig och frida som jag gjort i bilen , fast bilderna är inte knäppt idag .

  byebye , för nu ska jag ha det bäst !



Av Kajsa - 29 juli 2011 07:43

Hejhej !

igår på dan var jag och badade på berga fjärden med emilia,rickard,frida och hanna.

det var jätte skönt och varmt i vattnet .sen skulle jag ha tränat men mamma tyckte att jag skulle vila :/

sedan klockan halv nio gick jag och emilia på harry potter och dödsrelikerna del 2.

den var super bra !

fast nu ska jag inte säga något mer  ifall att inte någon av er har sett den.

aja nu håller jag på att packa , och vid nio,tio tiden åker vi till stockholm (:

blir ett inlägg när jag sitter i bilen och har tråkigt !

kanske om vilken som blir veckans blogg ?


Av Kajsa - 27 juli 2011 11:44

halloj .

ja just nu funkar ingenting .. jag och linnea skulle ha åkt till hennes stuga idag men då frågade micka om vi ville fälja med henne och några till ,till alnö .. ja så då tänkte vi att det skulle bli bra .. men så imorse hade ingen utav jag och linnea skjuts . så då gick det inte. men då . då kom jag på att vi kunde åka till himla badet och jag kunde typ ta bussen dit eller nått , då kollade jag när bussen gick och ja .. dom går inte ofta så då skulle vi inte hunnit bada något .eftersom jag har friidrottsträning halv 6 .

aja får väll hitta på något själv då ..

menmen får se fram emot att min kusin amanda kommer efter min träning typ :)

nu ska jag sluta skriva hejdå !

  Linnea jag kommer att dö !


Av Kajsa - 26 juli 2011 14:31

Hejsan !

kom nyss hem från birsta , det jag köpte det får ni se snart ;)

om ett tag ska jag ta något och äta och kolla på tv .

sedan klockan halv 6 är det friidrottsträning.asså fatta hur arg jag är nu fick tillbaa min mobil från lagning kanske högst en vecka sedan och nu är det samma problem igen !

  Linne MONKI 150:-   Bandeau BIKBOK 99:-

Av Kajsa - 25 juli 2011 23:29

Hejhej

just nu sitter jag och kollar på johan falk , har redan sätt den menmen lika bra ändå ;)

nu tycker jag att nån kanske skulle vilja bli veckans blogg så anmäl er nu!

ajja nu är det en jävligt irreterande mygga som sätter sig på mig och små sticker på olika ställen jag bli GALEN !!

ett kortkort inlägg nu,ska jag fortsätta att kolla hejdå :) <3

Av Kajsa - 25 juli 2011 13:23

  

Ja nu kör vi på en veckans blogg , vill du bli det ?

anmäl dig ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards