Alla inlägg under augusti 2011

Av Kajsa - 29 augusti 2011 13:44

Holla !

som ni kanske märker är jag inte alls på blogg humör , menmen .

i lördags var jag ju på bodaborg med friidrottslaget och de var Julia söderberg, frida bååth simone himmerlid elias högström oskar mårtensson och våran ledare jonna . vi hade de jätte kul , vi dalde  upp oss i två lag och de blev killarna och jonna mot rsten an tjejorna . killarna klarade 14 banor och vi 13 -.- . hahah men vi hade roligt ialf..

och igår hade vi match men u-laget  , förlorade men 3-1  och igår kom mamma o pappa hem , jag fick armband , trosor och en adidas jacka , TACK .

ikväll har jag fotbollsträning , och sedan klockan 8 börjar robinsson !

gud vad jag har saknat de ..

idag började vi med lektioner , första hade vi idrott , eller vi var inte ombytta vi hade tori eller typ vad vi skulle göra på höst terminen . sedan direkt efter engelska i en timme och tjugo minuter och sedan slutade vi 20 över 11 , nice !

aja skriver nog ikväll byee

Av Kajsa - 26 augusti 2011 19:51

Hejhej och förlåt för dålig uppdatering men  jag skyller på skolan ..

aja den första skolveckan har gått bra , inte börjat jobbat än så det är bra .idag har vi inte gjort mycket på skolan, efter skolan hade jag fotbollsträning det var kuuuul.och snart ska jag kolla på tv, och imorgon ska jag och friidrottslaget som ska till östersund och tävla nästa helg till bodaborg , kommer att bli jätte kul.men det finns nästan alltid något tråkigt i det roliga och i idet här fallet är det att jag blev kallad till a-lags match men blev tvungen att tacka nej:(

menmen på söndag blire match.aja nu ska jag gå hjedå o hare gött !

Av Kajsa - 23 augusti 2011 20:50

Halloj !

igår började skolan , vi började klockan nio och slutade typ elva. jag tycker den ''nya'' skolan var bra fast dom är inte riktigt klar. skönt att typ gå mitt i stan , fast kanske kommer bli lite trött på att gå på stan varje rast ? :O

hahah men vi får väll hitta på något annat . idag har vi int gjort mycke började nio och vi har typ bara pratat och fixat klassrummet lite ;) och sedan lunch på en rast gick vi till stan och jag hittade en tröja som jag tror jag ska köpa imorgon ;)

sen slutade vi klockan två . sedan klockan fem hade vi samling . vi mötte erikslund , gick super . vi vann med 10-1 . BRA TJEJOR !

och nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet .

aja nu ska jag kolla . Hejdå



Av Kajsa - 21 augusti 2011 21:09

Hejhej , idag på den sista sommarlovsdagen har jag på morgonen spelat match mot sdff , vinst blev det 4-1 .Efter den åkte jg hem och duschade och sedan fixade jag mig och sedan åkte jag och elin till selånger där vi träffade dom flesta i laget ochgick där med dom , när vi varit där åkte alla vi in till stan för att hela laget skulle äta på Biteline och få ett bra slut på sommarlovet .  och det blev det också super trevligt mysigt och myket skratt !

Tack allihopa , <3

ja så jag tycker att det blev ett super bra slut på detta sommar lovet , fast skulle gärna velat haft en månad till ..

aja imorgon börjar vi klockan nio , hoppas de blir bra fast de tror jag , aja nu ska jag kika lite , HEJDÅ

Av Kajsa - 19 augusti 2011 10:55

Tjenare , idag är det bra och fint väder , men det är inte så varmt . så jag ska väll hitta på något , när Emilia eller Frida har vaknat ska vi åka till vetrinären med Avalik, hon sa ta en spruta som alla valpar gör . sedan vet jag inte vad jag ska göra , eller jag har fotbollsträning vid fyra tiden :)

sedan på kvällen hoppas jag på att det blir något kul med Familjen , aja nu ska jag kika på lite bloggar.

Byeeee   Bild på sötnosen !

Av Kajsa - 18 augusti 2011 23:27

Hej , en snabbis nu , idag har jag inte gjort så mycket vid elva åkte jag in till stan och lämnade en lapp sedan tog jag bussen hem klockan tolv , sedan har jag inte gjort mycet mer , eller jag rensade ogräs och sedan hade jag friidrottsträning på kvällen ;9

och nu har jag och mamma sett på film den gick på tv:n det var bra !

som rubriken är jag trött så hejdå !

Av Kajsa - 17 augusti 2011 21:18

Tjena , ja som jag lovade så ska jag göra ett inlägg nu , idag var jag med Elin och Sophie , vi gjorde inte så mycket vi gjorde mest filmer , ´haha vi gjorde mannen som talar med hundar och Beck , hahaha var inte så lätt när man var få men roligt var de ;)

sedan vart det strul när jag skulle på friidrottsträningen så jag hade typ ingen skjuts men sen for mamma o hämtade mig och sedan vart det träning , jag kom lite sent eller typ fem minuter , så det gjorde väll inte så superduper mycket ..


ps jag har ny omröstning så svara gärna !

men nu ska jag hitta på något , hadet så bra see ya later ;)

Av Kajsa - 17 augusti 2011 10:39

Tja , idag ska jag nog vara med elin och sophie vi har inte bestämt vilken vi ska vara hos än för att elin är en sömntuta och ligger och sover ;)

aja igår hade vi ju match mot matfors vi  vann med 6-0 , bra tjejer !

fick bli ett kortkort inlägg nu ,men lovar att skriva ikväll , har kommer en bild på oss .

  åh nu får jag damp hade skrivit på bilden men nu syns de inte men nu får ni en bild utan text , haha snyggt med mitt gips ..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards