Alla inlägg under september 2011

4-2

Av Kajsa - 29 september 2011 21:48

JAAAAAAAA , fyfan vad skönt !

Timrå vann mot Linköping med 4-2 . Härligt med vinst.

a idag på skolan på en branman och pratade med oss om lite smått o gott  , efter de hade vi KE sedan Idrott .

Det har varit en skön dag idag  , nu får ni morgondagen .

Prolympiaden , antingen till Linnéa eller hem , träning , Gif och sedan vet jag inte.

Hadet grymt så hörs vi !  

Av Kajsa - 28 september 2011 21:07

Kom nyss ut ur duschen , så skönt och duscha.. Tror att jag stog där inne i 40 minuter ;)

Aja idag på skolan hade vi ma/no och special idortt , ganska skön dag . när jag kom hem gjorde jag typ iording mig för fotbollsträning . Träningen var kul , fast jag var tvungen att gå lite tidigare för att jag skulle ha säsongssamtal på friidrotten , det gick bra . När jag kom hem åt jag tjockpannkaka , GOTT !

Men nu ska jag hitta på något att göra , hejdå

 

Av Kajsa - 26 september 2011 21:59

Hejhej , dåligt uppdatering jag vet !

aja jag var ju i järvsö och tävlade i helgen , och här kommer resultaten ..

Det gick sådär ,fast jag tävlade mot ett år äldre .

80mh - 7a

Längd - 5a

Höjd - 4a

Spjut - 17 (var med i det för kombinationen)

tresteg - 9a

800m - 1a

komb - 5a

inte direkt min bästa tävling men jag får väll vara nöjd med några saker ialf ;)


Men nu ska jag gå och sova så sovgott !


Av Kajsa - 23 september 2011 21:36

Hejsan !

nu har vi kommit fram till järvsö eller jag för typ två timmar sedan . vi har hunnit bädda ätit kollat på idol och så :)

för er som inte vet så ska jag tävla . Första start är klockan tio imorgon trorja ..

Skolfoto i igår , hoppas att de blev bra anars blir jag sur !

aja skriver imorgon efter tävlingarna .

 


Av Kajsa - 19 september 2011 14:37

Regn regn regn regn regn ja vad mer kan man säga.. Just nu så bara öser det ner.

sitter med öppet fönster och hörde nyss hur vinden susade förbi , mys !

Och så lär det väll fortsätta ett tag ?  aja idag har jag varit på skolan hade idrott och engelska, har fotbollsträning vid fem tror jag . kommer bli kul trots vädret . jag tycker det är mysigt och härligt att träna i regn , lite udda kanske menmen ..

blir nog ett inlägg ikväll också så vi ses dårå !

Av Kajsa - 18 september 2011 21:06

Tjeanaaa .

Dagen : Vakna åt frukost , gjorde mig i ordning inför match . på matchen gick de bra . vi vann med 7-0 , bra tjejor !

efter de åkte jag he gjorde inte specielt mycket , åt kolla  på tv osv . sedan klockan sex hade jag friidrotts träning de gick bra .ganska jobbigt med först match sedan träning men det gick bra ändå , tror att jag mamma pappa och frida ska se film snart :)

(ny omröstning , svara gärna )

Nu har hösten kommit , vilket jag tycker är mysigt . med att löven faller blir mörkare och framför allt kallare . Tycker det är så mysigt att gå till bussen när luften är frisk !

aja nu ska vi börja kolla , harebra så hörs vi !

Av Kajsa - 16 september 2011 21:30

Hejhej ,  idag har jag varit på skolan och haft fotbollsträning, på skolan idag fick vi reda på att vi har skolfoto på torsdag.plus idag innan maten kom cizsi också :) .imorgon ska jag spela med a-laget i torpshammar , sedan på eftermiddan/kvällen vet jag inte vad vi ska göra .

Här kommer några bilder ..


     

nu ska jag hitta på något , HEJDÅ :)

Av Kajsa - 13 september 2011 20:18

Tjabba , kom nyss hem från match vann med 10-2 mot sbif , bra tjejor !

blir en kortis nu för datans batteri dör snart . börjar halv tio imrogon . hörs då , byebye <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards