Alla inlägg under november 2011

Av Kajsa - 28 november 2011 15:22

tjenare !

skoldagen har varit bra , vaknade halv sju och skyndade mig att packa

idrottskläder och kläder tills fotbollsträningen. vart lite stressigt men jag

han på tio minuter typ. efter de följde jag med pappa till hans jobb för

att jag inte orkade och åka buss ..på morgoenen hade vi idrott , det var sådär,

men varför det bara var sådär kan jag tyvärr inte säga här ;) efter det hade vi

bara engelska sedan slutade vi . fast jag stannade kvar lite och spelade pingis med

sophie,filippa,adam och olle och efter det for jag till pappas jobb där jag är just

nu.men ska gå nu för att jag måste byta om , hare gött !

Av Kajsa - 27 november 2011 13:17

är så glad att snön har kommit nu . så jäkla mysigt . adventsljusstakar s n ö

hur mycket bättre kan det bli ? .

ska ialf stå på julmarknaden idag klockan tre .

juste jag köpte nya vinter skor igår , och dom kom ju till användning :)

ha en underbar dag !

Av Kajsa - 27 november 2011 00:41

     

Äntligen <3

Av Kajsa - 26 november 2011 07:54

Godmorgon! Har nyss ätit.och ska typ börja byta om nu.idag så är det fotbollsträning kommer att bli jätte kul.igår så var det distriktslags träningDet gick bra,direkt efter så gick jag micka och Amanda till e:on för att kollaPå timrå.dom vann ,så jäkla skönt! Nu ska jag byta om ,tjollahopp<3

Av Kajsa - 24 november 2011 12:54

Hejhej !

idag har vi studiedag , väldigt skönt . det känndes verkligen som att jag

behövde de . jag sov i elva timmar .sedan har jag pluggat lite grann , och

nu hålller vi på att renovera för fulla muggar ..

Måste kila nu , hejdo





    

Av Kajsa - 23 november 2011 21:39

Tja .

dagen har varit bra . på morgonen var jag hos tandläkaren . sedan så

hade vi ma/no och ke , och på efter middagen hade vi spevial idrott . det

var jätte kul . och jag har ju såklart tränat också (friidrott)

morgondagen = tummen upp !

Studiedag , vetinte riktigt vad jag ska göra inte bestämt mig än . men

jag ska ialf plugga en hel del . det här är vad som väntar tills nästa vecka och

på fredag . Spanskaprov + matteprov + prov på hela världen och deras huvudstäder =

PLUGG ..

aja,  see you later ;)

Av Kajsa - 22 november 2011 21:48

Tjabba .

dagen har varit bra . det började men att alla 8:or var på någon grej där

det var en som jag inte kom ihåg vad hon heter .. men ialf hon var med

när andra världskriget. och berättade hur det var , när dom var fångade och

så . väldigt intresant men också sorgligt !

sedan hade vi svenska och därefter slutade vi . sedan har jag tränat friidrott

det var också kul .

men nu ska jag kila, hejdå (:

Av Kajsa - 21 november 2011 21:47

tjobre !

ligger i soffan och kollar på de okända . så ska gå och lägga mig

direkt efter att de slutat . men nu kom jag på att det är medium klockan tio .

så jag får se vad som händer.

dagen har gått fort , idrott sedan engelska fotbollsträning sedan inge mer .

Hajdo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards