Alla inlägg under februari 2012

Av Kajsa - 28 februari 2012 07:08

Hej, sitter på bussen på väg mot Vemdalen .kommer bli skit kul!Igår vart vi frågade om vi ville följa med jb.för att dom hade platsen över i bussen,Så det tackar man inte nej till direkt .. Men nu ska jag vara social med Filippa , hejdå !

Av Kajsa - 24 februari 2012 14:51

Äntligen fredag !

dagen ha varit bra och jag ska om ett tag på distiktslagsträning, kul !

justja jag fick ett par nya löparskor igår , mina andra var helt slut satt det behövdes.

Och imorgon är det cup och jag är super taggad .idag kommer Cizsi och Patrik också :)

men nu ska jag spela lite draw something ^^ ,

Av Kajsa - 21 februari 2012 22:44

Hej, idag är det fettisdagen och jag har såklart ätit en semla !

jag har också ätit glass och varma hallon, men just nu sitter jag och kollar på Big brother.

gud vad jag har saknat de !

imorgon är det rinkbandy dm, kommer bli kul . hoppas jag ialf . men nu ska jag sluta för

nu är reklamen slut , hejdå .

Av Kajsa - 20 februari 2012 21:29

nu har jag bytt tillbaka , jag hatar devote och kommer inte byta tilbaka kan jag ju säga. alla inlägg blir

ju damp och så, så ni för nöja er med bilder bara när jag bloggar från datorn.

men nu ska jag kolla på tv så hejdå ;)

Av Kajsa - 9 februari 2012 21:49

Ja nu är det klart , jag byter DEVOTE .

http://kajjsaostman.devote.se/

Av Kajsa - 7 februari 2012 21:10

Hej, börjar bli less på att jag aldrig lägger ut bilder längre..Men det är för att jag typ bara bloggar från mobilen, så jag har funderat på attByta till blogg.se eftersom dom har en app,eller vad tycker ni ? Svara !

Av Kajsa - 6 februari 2012 19:45

Hej, jag och Elin sitter i bilen på väg hem från birsta.Med mig hem fick jag en ögonfransböjare och lite underkläder.men nu ska jag bättra mig och blogga oftare, ha det bra !

cup

Av Kajsa - 4 februari 2012 15:49

hej kom hem från cupen nyss, spelade lika första matchen och sedan vann vi den sista. och igår

vann vi också , men imorgon börjar slutspelet , TAGGA !

Här får ni en bild sen igår ,Hejdå  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards