Alla inlägg under mars 2012

Av Kajsa - 31 mars 2012 22:10

Idag fyller ju min pappa och syster år , fast Mathilda är i Norrköping Så vi får fira henne nästa gång hon kommer hem.Jag tror att pappa har haft en bra dag, det verkar som så ialf !:) Ni är bäst !<3

Av Kajsa - 30 mars 2012 07:48

Äntligen är det fredag , så skönt!Idag har vi bara idrott på v&s och sedan slutar vi :)När vi slutat åker jag hem till Elin , och sen på kvällen harvi träning. Imorgon så fyller pappa och Mathilda år satt vi lär väll hitta på något roligt,jaja nu ska vi typ byta buss snart, hejdå !

Av Kajsa - 24 mars 2012 18:23

Sitter på Allstar med mamma,pappa Frida och några till.Timrå har precis vunnit, så jäkla bra !Och vi har nyss beställt mat, jag tog nån oxfilé med en massa gott till. Nu kan kvällen nästan inte bli bättre, hoppas ni har det lika brasom mig, hejdå ;)

Av Kajsa - 23 mars 2012 22:31

Den här dagen/kvällen har jag spenderat med Elin . efter skolan åkte vi till birsta

och sedan har vi inte gjort så mycket mest haft roligt och pratat och så, imorgon har jag träningar

och Timrå möter djurgården , hoppas på vinst , men nu ska jag se vem som vinner the voice sverige , hejdå !

Av Kajsa - 20 mars 2012 21:19

Idag är det tisdag och dagen är snart över , vilket betyder att jag klarat av den värsta dagen på hela veckan..

Hatar tisdagar verkligen. och nu är det inte långt kvar till lov. nästa vecka kommer vi sluta typ tolv eller två varje

dag, och v.14 så ska vi ha övernatting på tisdagen och på onsdagen går vi bara halvdag och på kvällen är det idrottsgala.

sedan torsdag , fredag ledig ! så skönt. plus så har vi bara ett prov innan lovet , nice !

men nu ska jag sluta skriva och kolla på tv istället ,hare bra :)

Ni skulle ha fått en härlig sommar bild , men det funkar inte.. jaja hejdå

Av Kajsa - 18 mars 2012 13:29

Hej, sitter hos mormor och gör inte speciellt mycket bara tar det Lugnt . Ikväll är det distriktslagsträning,kul! Men skriver ett lite mer intressant inlägg ikväll , hejdå :)

Av Kajsa - 16 mars 2012 07:52

Sitter på bussen på väg till idrotten , och idag är det fredag !Så skönt , hela veckan har bestått av skola och träning . Och jaghar inte haft tid att blogga, men nu ska det bli ändring på de.. Jag längtar som bara den till sommaren , och det är mindre än 1 1/2 månad kvar till vi åkerpå träningsläger till Spanien med friidrotten , längaaaaaa ! Men nu ska jag vara social med Elin , hejdå !

Av Kajsa - 11 mars 2012 13:18

Sitter i bilen på väg hem från Göteborg . Innan vi åkte hann jag och pappa gå och shoppa litepå nordstan. Jag köpte lite grejor från Gina som jag kan visa senare . Köpte en tröja , ett par shorts och en t-shirt typ .Men nu ska jag kolla på några program som jag missat , hare bra så hörs vi !:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards