Alla inlägg under april 2012

Av Kajsa - 28 april 2012 07:27

Ställde klockan på 04:15, när jag vaknat hoppade jag in i duschen, fixade mig, packade det sista och åt lite.och nu sitter jag på tåget mot Arlanda, vi har åkt ca en och en halv timme,ochjag är redan less.. Men om "några" timmar är jag i Spanien !!:)

Av Kajsa - 26 april 2012 09:27

Sovmorgon idag, vi börjar typ om 10 minuter och då har vi engelska.Sen ska vi på nån gymnasiegrej och sen svenska . Ikväll kommer mamma och pappa hem från vår stuga, så jag hinner ju vara med dom ialf en dag innan jagåker , men nu ska jag vara social med mina vänner , hejdo!

Av Kajsa - 25 april 2012 21:36

Hejhej , på lördag morgon åker jag till Spanien på träningsläger, kommer bli så jäkla kul!Hoppas bara på att det blir sol☀Jag ska försöka ta lite bilder , men jag tar ingen kamera med mig.så det får bli iPhone bilder.Men nu ska jag kolla på lite fotboll. Hejdå :))

Av Kajsa - 12 april 2012 10:48

säga att jag har gjort en ny omröstning , svara gärna ! :)

Av Kajsa - 12 april 2012 10:37

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska kanske gå på birsta med Mathilda och Frida, Mathilda kom igår och idag kommer Cizsi också :))

sen ikväll har jag fotbollsträning på westhagen, längtar så mycket efter att träna! hatar att vara sjuk.. sen imorgon är det cup i östersund , hur taggad som helst är jag !


just nu ...

   

Av Kajsa - 7 april 2012 21:58

sitter just nu och bloggar från datorn, vilket jag inte gjort på vldigt länge.. och där med har bloggen blivit tråkig,

utan bilder och så. Men jag får damp på bloggplatsen att dom inte har något app till Iphonen, det har stått i typ en och en halv månad att ''appen ska komma inom 1-2 veckor''  .. jaja nu ska jag sluta klaga. nästa vecka är det lov, kändes att det behövdes:)

Om TRE veckor åker jag till Spanien på träningsläger , kommer bli så kul !


Här kommer lite bilder från idrottsgalan-

   


  eller ja , två stycken innan vi åkte.. men jag kan ladda upp fler sen någon dag , för nu dampar bloggplatsen som aldrig förr..


Av Kajsa - 3 april 2012 09:32

Sitter på skolan och har precis gjort klart ett matte prov det kändes jätte bra så får hoppas att de gick bra också!Sedan har vi svenska och engelska, och ikväll blir det hockey.Länge sen sist nu! I imorgon går vi halv dag och sen på kvällen är detidrottsgala , sen är det påsklov ! Wihoooo :) jaja men nu ska jag ta rast,hejdå!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards