Alla inlägg under december 2011

Av Kajsa - 31 december 2011 17:14

Ja så här ser jag ut idag , inte något speciellt.


 

Av Kajsa - 31 december 2011 15:34

Hejhej , har gjort en ny header. vad tycker ni bra/dålig?

Idag är det sista dagen på hela året , ikväll ska vi äta riktigt gott och smälla en hel del

raketer , hoppas ni har det topppen !

JVM

Av Kajsa - 30 december 2011 23:36

Halloj ! Kom nyss hem ifrån en promenad med pappa ochLukas och Avalik, myys. Har också ätit en tallrik med glasschokladsås och maränger. Men nu ska jag kila på JVM komigen nu , hare gött !

Av Kajsa - 30 december 2011 21:24

Hejhej !

dagen har varitsuper , det började med att jag tränade med Micka och Elin på Ego , sedan åkte jag

hem och duschade sedan vidare till stan där micke amandas pappa kom och hämtade mig , och sedan

for vi till amandas fritids och hämtade henne. sen dess har jag varit med henne hela dagen , fast nu har

hon åkt hem , jaja imorgon är det nyårsafton kommer bli kul , och hoppas på ett nytt super år !

hejsvejs .

Av Kajsa - 29 december 2011 14:15

Tjaa , en snabbis nu då , har typ legat i soffan och Kollat på solsidan, man tröttnar aldrig!Har ätit lite glass också, smsat lite och haft allmänt tråkigt, menmen HEJDÅ!

Av Kajsa - 29 december 2011 11:07

Godmorgon!Idag har jag ingenaning om vad jag ska hittapå, det ända som är säkert är att jag har friidrottsträningvid sex ikväll , hare bra så länge!

Av Kajsa - 28 december 2011 21:54

Hejhej!Sitter i soffan och har nyss duschat efterfriidrottsträningen , dagen:Elin sov här, vaknade ( fortfarande ingenel ) åkte till nöjeshallen i nacksta och där kördevi gocart och laserdome det var jätte kul , dockkom jag näst sist i båda ..jag var där med minakusiner Andreas Linus Emil och Elin i Frida . Sedan bara träning och tv typ , byee

Av Kajsa - 28 december 2011 14:29

Har inte kunnat blogga pga vi inte har haft någonStröm sedan Dagmar, så nu på den tredje dagen komÄntligen den älskade strömmen, man fattar inte hur mycketMan behöver den inte kunna ladda nånting inte laga mat inget ljusingen värme ingenting !! Aja nu är jag i alf tillbaka <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards