Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Super lördag

Av Kajsa - 14 augusti 2011 11:00

Tjenare !

Igår hade jag tävling i timrå . det gick jätte bra, jag persade i längd med 1 cm och vann den grenen också .

Efter längd var det 800m , det gick bra jag vann fast det vart inget pers.efter 800m hade jag höjd och där hoppade jag 145 , och vann där också .

tre guld av tre möjliga är inte helt fel , ellerhur ?

När jag kom hem duschade jag och gjorde mig i ordning . när vi var klar åkte vi ner till hamnen till mammas o pappas kompisars båt , där kollade dom på trav och jag och frida spelade kort . när travet var slut gick vi in till stan och åt på Norrlandskällaren , jag tog en planka , på den var det en oxfile bit och en fläskfile bit och såklart mos och sås . det var jätte gott .

när vi ätit klart gick jag och frida på drakbåt ett tag , sedan gick vi till båten dit dom andra redan gått .jag och frida passade på att gå till MAX och köpa en glass var ^^

ja sen gjorde vi väll inte så mycket mer ;)

men nu ska jag hitta på något roligt , ha det bäst !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 9 augusti 2012 16:36

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jaa, sitter i en bil påväg till skogen. Ska tälta i nio dagar utan instagram, Facebook, mat och sovsäck. Då kanske ni undrar varför jag ska göra det och svaret är att jag ska börja studera trädens levnadssätt. Det börjar med...

Av Kajsa - 5 augusti 2012 20:32

Hej, dom två senaste dagarna har jag spelat cup, det har gått bra . Vi vann vår grupp och imorgon är det slutspel! Vädret dom tre senaste dagarna har varit allt utom normalt, åska,regn,sol,kallt,skit varmt ! Just nu sitter jag och kollar på o...

Av Kajsa - 30 juli 2012 21:38

Denna vecka kommer att bestå av massor av träning både friidrott och fotboll och sen är det cup i helgen . Nästa vecka är det friidrott dom gäller, för på helgen är det sm . Hur taggad som helst !...

Av Kajsa - 27 juli 2012 18:32

Pappa står och grillar. Är så satans hungrig ! Kommer bli gott.. ...

Av Kajsa - 23 juli 2012 21:05

Nu ska jag och Elin se filmen "inte ens det förflutna" Hoppas att den är lika bra som den verkar :)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards