Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Kajsa - 6 oktober 2011 21:59

Hejsan , blir ett snabbt inlägg nu .

idag/kväll har jag haft fotbollsträning , och kollat på hockey . Timrå losade :((

Mamma och pappa har varit och köt ny tapet och golv till mig , dom var fina. dom har också köpt en ny vardagsrums soffa . och igår köpte dom golv till typ köket och hallen :)

en bild sen idag ;)

    

Av Kajsa - 6 oktober 2011 13:43

Tjabba !

den här veckan är så gryyym , i måndags vare vanlig skoldag . tisdags skolfotbolls sm , onsdag vanligskoldag. idag halv studiedag , och imorgon fredag LEDIG !

så jäkla skönt ..

idag när jag kom hem fotade jag lite , dom bilderna kommer någon dag framöver . nu kommer det bilder på mina nya längsopps spikskor som jag fick av pappa och mamma i järvsö .


     Tackkk mamma o pappa <3

ojj juste , när jag höll på att fota så såg jag typ världens äckligaste spindel , men jag vart så sugen på att fota på den så jag gjorde de så här kommer någon bild på den med :)

  

ajja nu ska jag kolla på tv och så , hejdå !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards