Alla inlägg den 4 november 2011

Av Kajsa - 4 november 2011 23:08

Hej igen !


ja jag hann inte skriva så mycket förra inlägget så det

kommer nu ;)

Dagen har varit super , när jag vakna så kollade jag på

robinsson , sedan efter ett tag kom Elin. vi hade jätte

roligt . vi gjorde en ''film'' . hahahh det kanske inte blev så bra

men roligt var det .. sedan så var jag ju som sagt på distriktslags

träning, det gick bra och var kul !

sedan har jjag bara kollat på idol och så . imorgonbitti har vi styrke-

tester på friidrotten . jag gissar på att det kommer att bli jobbigt ;))

sedan så ska jag vara med min kusin Amanda ..

HEEEJDO

Av Kajsa - 4 november 2011 21:31

MOA ÄR SÅ JÄVLA BRA !!

jag vill bara höra henne om och om igen , hoppas så mycket på

att hon vinner hela skiten . haha jag är lite hysterisk .. men

jag kan inte göra något åt det !


Det var distriktslagsträning , det var jätte roligt :)

Nu ska jag gå , skriver senare.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards