Alla inlägg under mars 2012

Av Kajsa - 9 mars 2012 10:40

Tjenare , sitter i bilen på väg till Göteborg :)Vi är nu i gävle och då är det ju typ hur långt kvar som helst !!60mil typ .... Jaja nu ska jag hitta på något på min roliga mobil.

Av Kajsa - 8 mars 2012 13:59

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&sns=fb


Kolla på hela , och sprid den vidare !

Den är värd att se , lita på mig ..

Av Kajsa - 7 mars 2012 10:57

hej , jag är fortfarande sjuk men jag har blivit bättre . Imorgon tror jag att jag kan träna :))

Hatar att vara sjuk , speciellt på ett lov !

men jag är ju på väg att bli frisk så får hoppas på att lovet slutar bra ialf .

Av Kajsa - 5 mars 2012 17:09

Jag är sjuk och det har jag inte tid med just nu !

Det är lov , massa träningar sen är det ju USM i mångkamp till helgen , så jag måste bli frisk..

Helgen har varit jätte bra förutom att jag varit lite halv sjuk då också.Elin har sovit hos mig hela helgen och

på lördagen kom Linnéa,Sophie och Filippa också . vi såg filmer som Rickard kommit med .

Här får ni bilder sen söndagen , :)

           

Av Kajsa - 1 mars 2012 16:01

halloj !

älskar vädret det är typ 9 grader varmt, och själv går jag med dun jacka :O

imorgon tror jag att jag tar jeans jackan . vi har varit på badminton dm . det gick sådär

men jag kom ialf tvåa i b-slutspelet :)

när vi slutat var det typ en timme kvar tills att bussen gick, så jag fick en glass av Elin och

 sedan satt vi och sola på navet , haha men nu ska jag plugga ;/


FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM : kajjsaostman :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards