Alla inlägg under augusti 2011

Av Kajsa - 16 augusti 2011 13:16

Har hur tråkigt som helst och jag sitter bara och längtar till matchen , jag är hur jäkla taggad som helst . det är typ fyra timmar kvart till samling , kul när man inte har någonting att göra , och inte blire bättre när det spö regnar HELA tiden ..aja nu ska jag inte klaga så mycket mer , sen idag ska jag lämna in papperet om konfirmationen.

Aja nu sitter jag och skriver med linnea så jag ska fortsätta med de nu , ha det grymt så skirver jag efter matchen !

Av Kajsa - 15 augusti 2011 19:25

HejHej nu ska jag börja med att gratta världens bästavän ! och de är Sara märta , hon är så jäkla underbar , man kan inte vara med henne en sekund utan att skratta eller göra något roligt , hon är alltid sig själv och gör alla glada . Älskar dig allrabästavän !

 

Av Kajsa - 14 augusti 2011 11:00

Tjenare !

Igår hade jag tävling i timrå . det gick jätte bra, jag persade i längd med 1 cm och vann den grenen också .

Efter längd var det 800m , det gick bra jag vann fast det vart inget pers.efter 800m hade jag höjd och där hoppade jag 145 , och vann där också .

tre guld av tre möjliga är inte helt fel , ellerhur ?

När jag kom hem duschade jag och gjorde mig i ordning . när vi var klar åkte vi ner till hamnen till mammas o pappas kompisars båt , där kollade dom på trav och jag och frida spelade kort . när travet var slut gick vi in till stan och åt på Norrlandskällaren , jag tog en planka , på den var det en oxfile bit och en fläskfile bit och såklart mos och sås . det var jätte gott .

när vi ätit klart gick jag och frida på drakbåt ett tag , sedan gick vi till båten dit dom andra redan gått .jag och frida passade på att gå till MAX och köpa en glass var ^^

ja sen gjorde vi väll inte så mycket mer ;)

men nu ska jag hitta på något roligt , ha det bäst !

Av Kajsa - 13 augusti 2011 09:20

Hej , nu blire en snabbis . ska snart byta om till tävlings kläder för idag blire tävling i Timrå ;)

skriver kanske idag hur det  gått , men det går förmodligen inte .. ska på drakbåtsfestivalen senare idag och sen äter vi nog på stan med mammas och pappas kompisar , sen går vi nog till deras båt .

HEJDÅ  

Av Kajsa - 12 augusti 2011 09:30

gndflgnspgmnööa , asså nu hade jag suttit och srivit om dom två senaste dagarna och sen så försvan allt bara -.- , aja för väll skriva om då..

onsdags:vet jag inte vad jag gjorde på dagen , men på kvällen hade jag träning med a-laget , efter den så såg vi typ på världens läsigaste film som rickard hade med sig.

torsags : kommer jag inte heller ihåg vad jag gjorde (bra minne jag har va)men på kvällen hade jag match med a-laget ,vi förlorade men vi hade spelet nästa hela tiden men vi fick inte in bollen . det stog 0-5 när det var 10-15 minuter kvar och då gjorde vi 3 mål på den tiden , synd att vi inte fick in bollen tidigare bara.när jag kom hem åt jag en slags kyckling som emilia och rickard hade gjort det var jätte gott , 4,5poäng av 5.¨

Idag :ja jag har ju inte gjort något än precis, men sedan ska jag ''jobba'' på drakcupen, ska sälja lotter och kanske något mer .  kanske blir ett inlägg senare idag .

HEJDÅ

Av Kajsa - 10 augusti 2011 09:55

Hejhej !

kan ju börja berätta hur det gick på matchen igår kväll..

Det gick as bra , vi vann med 6-0 ! Så nu är vi i semifinal i f15 dm .

Idag har jag som vanligt ingenting planerat , har träning ikväll . och jag tror att vi ska se på någon film ikväll eller nått ;)

Men nu sa jag göra ett försök att hitta på något , HEJDÅ !

Av Kajsa - 9 augusti 2011 15:44

Tjabba .

nu sitter jag och längtar till matchen ikväll. Det är dm-kvartsfinal i F15.

Tagga !

idag har jag inte gjort mycket har rensat svamp med mamma och kollat på tv och suttit vig datorn sedan har jag inte gjort något mer eller jag har förstårts ätit också ..

Men ska jag gå och kolla på New Zealand's next top model ;)

byebye

Av Kajsa - 8 augusti 2011 11:15

Hejhej !

igår kom jag hem från Göteborg , har haft det jätte kul och är jätte glad att jag fick följa med .

tack Linnea :)

idag vet jag inte vad jag ska göra bara att det är fotbollsträning ikväll ;D

jag tror jag kommer hitta på något innnan den också , jag får väll se ..

asså nu är det inte långt kvar på sommarlovet ... jag får ta vara på varenda dag .

men nu ska jag hitta på något , hejdå

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards