Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Kajsa - 14 juni 2011 15:58

Ja , vad gör jag på fritiden ?


På fritiden tränar jag och spelar match eller är med kompisar.

Jag tränar friidrott .

Och spelar fotboll med världens bästa lag Heffnersklubban !

Jag älskar er <3

Ja jag hinner inte med så mycket mer än att träna och spela match , men det är ju kul !

Ni ska bara veta hur mycket jag längtar till hudikcup och PITEÅ SUMMER GAMES !

och Hudik är ju nu till helgen !!

och till pite är det typ bara två veckor !


Aja hare bra !

Av Kajsa - 14 juni 2011 15:29

Hajsan hoppsan !


Ja nu har jag skaffat blogg , den är inte riktigt klar än men den får vara såhär så länge ..

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om , men jag har ju läst en hel del bloggar så jag tänkte göra en sån grej dag ett osv , tänkte börja med 5 dagar tror jag :)


Dag ett: vad jag gör på fritiden

Dag två: vad ska jag göra i sommar

Dag tre: mina närmaste vänner

Dag fyra: något som gör mig glad

Dag fem: Nånstans jag skulle vilja åka med familjen


Ja det får räcka så här , tror jag tänker göra dag ett om en stund ^^

Av Kajsa - 14 juni 2011 15:29

Hajsan hoppsan !


Ja nu har jag skaffat blogg , den är inte riktigt klar än men den får vara såhär så länge ..

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om , men jag har ju läst en hel del bloggar så jag tänkte göra en sån grej dag ett osv , tänkte börja med 5 dagar tror jag :)


Dag ett: vad jag gör på fritiden

Dag två: vad ska jag göra i sommar

Dag tre: mina närmaste vänner

Dag fyra: något som gör mig glad

Dag fem: Nånstans jag skulle vilja åka med familjen


Ja det får räcka så här , tror jag tänker göra dag ett om en stund ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards