Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Kajsa - 15 juni 2011 23:47

ja , mina närmaste vänner är underbara !

Jag är oerhört glad att jag har dom, dom beteryder så mycket

Dom är Guld värda.

utan dom vet jag inte vad jag skulle göra.

Jag skrivaer lite nu för att jag hoppas att dom vet hur mycket dom betyder för mig !


Här kommer dom finaste !


Michaela Andersson


 

Sara Johansson


 

Elin Rydberg


 

Linnéa Ödberg


 


Jag älskar er !


men mina andra vänner är inte heller så dumma<3



Hejdå !

Av Kajsa - 15 juni 2011 15:05

Blir ett kort inlägg nu .

Ska strax i väg på nån grej till fotbollsskolan och efter det så är det träning :)

kulkul .

Och ikväll så ska jag fixa klart med rummet (har bytt rum) är en del kvar men jag behöver bli klar idag ;)


nu måste jag göra iordning mig , hejdå !<3


Av Kajsa - 15 juni 2011 13:01

Hejsan :)


I sommar ska jag göra ganska mycket (:

Jag ska tävla i friidrott . Spela Cuper !

och bada sola vara med kompisar .

Jag ska också med Linnéa till göteborg , Vi ska gå på liseberg och hon kommer att tvinga mig att åka AtmosFear :O

Jag kommer att då jag har aldrig åkt typ frittfall eller någor såna då man åker högt upp..

Vi ska också köpa en hundvalp den kommer till helgen så det blir väll en hel del jobb med den också ! :)






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards