Alla inlägg under november 2011

Av Kajsa - 20 november 2011 11:29

Hejhej !

vaknade för ett tag sedan , och har inte gjort något mer än att fika.

nog om de . igår var jag med emilia och andreas på breaking dawn,

den var så jäkla bra ! vill bara se den igen . den gjorde min dag kan

jag säga . men efter bion åkte vi och hämtade rickard och sedan

vidare till alnö . där åt vi pizza , gottgott .

sedan på kvällen såg vi på en film , kommer inte ihåg vad den heter

men bra var den .


Av Kajsa - 18 november 2011 06:52

Godmorgon !

sitter och kollar på vakna med the voice , ska äta frukost snart.

Så skönt att det äntligen är fredag , efter skolan så ska jag vara med

sophie och elin .det kommer bli jätte kul :)

nu kurrar magen , hejdå ! 

Dm

Av Kajsa - 16 november 2011 16:39

Hejhej !

Idag har jag och de flesta tjejorna i klassen varit på alnö. vi var med på volleyboll.

det gick jätte bra , vi kom tvåa :)

vilket är väldigt bra eftersom att vi inte ens kört ett pass förutom förra året ..

men nu ska jag byta om och sedan blire fotbollsträning , hejdo <3

Av Kajsa - 15 november 2011 07:47

Godmorgon !

håller på att fixar mig och så nu , och sedan går jag till bussen ;)

Måste skynda mig nu hejdå <3

Av Kajsa - 13 november 2011 21:59

Hej , har suttit och pluggat lite och sedan har jag kollat på

vem kan slå filip och fredrik ;)

men nu ska jag sova strax , sovgott !

Grattis pappa på farsdag , love you !

Av Kajsa - 13 november 2011 16:25

Hej, sitter just nu i bilen på väg hem från Bollnäs.där har jag varit hela dagen.vi har tränat i deras friidrotts arena.jätte roligt har det varit. Första passet på morgonen körde jag längd med moa.sedan åkte vi till någon restaurang och åt .vid två började nästa pass,och jag Elias och moa körde långsprint . 4x150 och sedan 6x200.det var jobbigt men känns riktigt skönt nu.vi körde också styrka efter sista passet.men nu ska jag plugga lite,vi hörs!

Av Kajsa - 12 november 2011 16:00

Tjena !

gör just ingenting , och väntar på att Micke , Catharina och Amanda

ska komma . sedan lär jag nog få fullt upp . vi ska äta tacos, längtar

som tusan för att jag är så hungrig . men får ta något snart så att

jag inte hungrar ihjäl mig !

Jaja hejdå ,<3

 

Right now ;)

Av Kajsa - 12 november 2011 13:24

Hej !

imorse hade jag fotbollsträning och efter det var det spelar möte , träning gick bra och var kul !

efter det har jag bara typ ätit och duschat , men just nu sitter jag på pappas jobb för att han skulle

lämna ut några grejor . och snart så åker vi på birsta en snabbis . see you later !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards