Alla inlägg under november 2011

Av Kajsa - 11 november 2011 17:01

Heej .

ny städat , ny duschad , lyssnar på bra musik , hur mycket bättre kan det bli ?

Dagen hat varit bra , åkte hem klockan två , sedan så städade jag , frida ,

emilia och mamma hela huset , sedan så duschade jag.

Och snart åker vi ner på stan och där träffar vi ann-britt , peter och anderas.

vi ska äta där , och efter det åker vi och bowlar , kul !

skriver senare , ha det bäst !

Av Kajsa - 10 november 2011 15:23

HejHej ,sitter just nu på pappas jobb för att jag har haft utvecklingssamtal .

och han var tvungen att jobba lite till efter de. vi slutade typ tolv så då åkte

jag med nok till birsta , jag köpte farsdags present , men vad kan jag inte berätta ;)

utvecklingssamtalet gick bra .

ikväll har vi fotbolls träning på westhagen , kommer bli jätte kul !

men efter som det var minus imorse så är det nog det ikväll också , satt det är

bara att ta på sig mycket kläder ..

men vi hörs ikväll , hejdå <3


Av Kajsa - 10 november 2011 07:05

Godmorgon gottfolk !

vaknade för en stund sen . sen har jag försökt starta tv:n , men den funkade inte elller nått så du fick jjag starta tv:n i vardagsrummet :) den funkade ialf !

men nu måste jag äta , sedan göra iordning mig , hejdå <3

Av Kajsa - 8 november 2011 16:34

Hejhej !

ska snart byta om sedan åker jag på friidrottsträning :)

dagen lite kort : vakna , bussen , matte, ke , stan & hem .

vi slutade klockan ett , nice ..

men nu måste jag sluta , hejdå <3

Av Kajsa - 7 november 2011 22:03

Har nyss kollat på fotbollsgalan . det var bra ;)

Och nu ska jag kolla på medium och sedan så ska jag sova.

godnatt på er <3

Av Kajsa - 7 november 2011 17:14

Hejhej , första dagen efter höstlovet gick bra !

först hade vi idrott (gymnastik) det var jätte roligt..

sedan var det lunch, när jag ätit så var det min tur att

vara ''mat tant''

så jag kommer att vara det hela veckan med filip . men nu är det

mat hejdåååå ! 


Av Kajsa - 6 november 2011 21:47

Hejhej , sitter och kollar på filip och fredirik :)

har tränat som sagt , det vad jätte roligt !

imorgon börjar skolan , inte så jätte pepp men .

hörs imorgon hejdå <3


 

Av Kajsa - 6 november 2011 17:04

Hejhej !

snart så ska jag byta om och sedan åker jag till träningen  .

jag har inte gjort så mycket idag , har typ bara kollat på en film med amanda.

och sedan har vi inte gjort så mycket som jag kommer på .

Hahah juste . imorse så gick jag på toa och ssedan så skulle jag sova igen

och då stog hon i dörren och ville inte sova nått mer . och då var klockan åtta

och de var ju inte så konstigt hon hade ju sovit i tio och en halv timme .

 men det hade inte jag ;)


Hejdå


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards