Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Kajsa - 4 juli 2011 21:58

Hello !

idag har jag inte gjort så mycket , vaknade vid halv tio och så rastade jag Avalik och Lukas .åt frukost kollade på tv och sen vaknade Frida och efter ett tag hennes kompis Hanna . och då kom vi fram till att vi skulle åka och spela golf ^^

så det gjorde vi . jag slog 75 m . fast det var jätte dåliga klubbor som man fick låna. och sen på hem vägen förslog jag att vi skulle åka och köpa mjok glass , så vi gjorde det :) så gott !

Och sen när vi kom hem så frös jag och var jätte trött så jag sov typ 4 timmar ?

jag mår bättre nu ialf .

Sedan åt vi och sen vid sju eller nått så kollade vi på en film det var bra , och nu sitter jag och kollar på Johan Falk :)


Jag längtar som satan till gatufesten !

Aja nu ska jag ta och fika något,

Hejdå (: <3


Av Kajsa - 4 juli 2011 10:15

Hejsan !

jag har inte kunnat blogga när vi varit i piteå , men det har varit underbart .

Vi åkte i onsdags till sjulsmark , direkt när vi kom dit tog vi in grejorna från bilen och bytte om till badkläder och åkte och badade. det var as skönt !

efter det åkte till skolan och åt grillat och potatisgratäng gott !

sen på torsdagen på morgonen tränade vi och där efter åkte vi till amandas stuga , vi kte lowrider och vattenskoter , vi badade och hade jätte kul.

sen på fredag lördag söndag var det ju fotboll !! :D

Det var jätte kul och det gick bra för oss !

vi slutade på en fjärde plats i sveriges näst största cup :D

Älskar er tjejor !

aja hejdå <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards