Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Kajsa - 5 juli 2011 22:40

Imorgon börjar gatufesten ska gå på rix fm festival med Linnéa,Micka,Sara,Sofie,Anna och kanske nån fler , jag vet inte riktigt . men innan ska jag vara med Linnéa :)

Dagen kommer att bli grym . jag och linnéa hade tänkt att gå på tivolit både lite före och lite efter vetinte ritigt hur dom andra har tänkt göra men det bli säkert bra :P

Ja idag har jag in gjort något speciellt alls tagit hand om hundarna sovit frusit , HAFT SÅ IN I ndflgnepnhpösf ont i ryggen. när Frida och Hanna kom hem åkte vi och badade , eller jag var inte bad sugen så jag doppade mig bara. efter det åkte jag och tränade friidrott :)

det var kul , jag körde längd . gick sådär . men jag är fortfarade tung/trött i benen sen Piteå .

Men det var kul ändå :)

Nu ska jag be pappa masera mig , hejdå .

ni får nån bild sen idag ;)

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards