Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Kajsa - 7 juli 2011 10:30

Tjollahopp :)

igår var jag på gatufesten men Anna Micka Linnéa Sofie och Sara <3

Det var super .

först åkte jag dit och träffade Linnéa och sophie . och gick med dom ett tag sedan åte sophie hem och då jag jag och linnéa runt och kika lite grann .

efter ett tag så gick vi in på in och då bestämde jag mig för att köpa skavsår plåster :)

aja efter det väntade vi typ bara på att resten skulle komma .

men när dom väl kom gick vi runt på tivolit  vi åte typ tre stycken men vi väntade med att åka Batman till efter rix fm festivalen.

Innan rix fm festivalen stannade vi och åt jag åt ris och vårrullar det var jätte gott.

Sedan gick vi och kollade . fast vi orkade inte stå och kolla på alla :/

så vi gick till tivolit ist . Och då åkte vi batman !

den var hur kul som helst !!

fast den var roligare andra gången för då var man inte lika rädd :S

hahaha men jag har några biljetter kvar så jag tänkte typ fråga Elin om hon vill gå på tivolit med mig nu på dan när det inte kostar pengar :) <3

Kvällen var as rolig , tack  vare dom !

Hejdå <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards