Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Kajsa - 9 juli 2011 13:55

Hejhej :)

Igår var jag och badade o solade med Elin, det hette typ stekpannan eller nått har aldrig varit där förut men det var bra det var typ 22-24 grader i vattnet .

Vi hade jätte kul hela dagen .

Sedan när jag kom hem gick jag ut och gick men Avalik vi gick och mötte pappa (han var på väg hem från jobbet ) han hade varit och lämnat någon i njurunda så han åkte väget vid tunbyn hem :)

Jag och Avalik gick typ halv vägs till till råna vägen , vart cäldigt varmt för henne men gav henne vatten så det gick bra .

Efter ett tag kom Kent och Alva . vi cyklade och badae dcet var jätte skönt i vattnet.

sedan på morgonen åkte jag pappa frida alva och badade och vi tod med oss två gummibåtar . Frida skulle inte bada hon ville köra med det fick honn inte. men när vi kom dig hoppade alla i förutom frida då .

Det var jättejätte skönt . hahah efter ett tag satt sig frida i en gummi båt med vanliga mjukis byxor och en T-shirt och började paddla .

Då bestämde jag och alva att hon skulle ta andra båten , för jag ville simma .

ja och då simmade jag och pappa och frida och alva paddlade .

Vi simmade nästa till mitten av tjärnen och då puttade vi i frida :D

Hahahah svin kul .

Efter det badade vi lite till också .

Ikväll blire Gatufesten ska kolla på Veronica Maggio !!

Längtar som tusan.. Aja nu ska jag gå och hitta på något ;)

Hare bra hejdå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards