Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Kajsa - 14 juli 2011 21:09

Hejhej :)

Igår var jag med Amanda farmor och Emilia. vi åkte och spelade mini golf , det var kul , bilder kommer snart ;)

och sedan på kvällen hade jag träning köre höjd , det gick bra . och efter träningen gick jag till Linnéa, jag duschade sedan gjorde vi gröt och kollade på fotboll.

Fy tusan tycker att det skulle varit roligare att gå till final ?

aja efeter det kollade vi på en irene huss , den var as bra . dom brukar inte vara läskiga men det var den sedan när den var slut satt vi på en till film men vi orkade inte se ens halv så vi gick o la oss , klockan kvart i nio kom micka , vi var bara liiite trött ^^

sedan åkte vi o badade på krokviken , härligt !

efter sen braiga dagen med dom åkte jag och tränade ;)

körde lång häck , kul var det .

Aja nu får ni bilderna från minigolfen :)

                                

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards