Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

What are words

Av Kajsa - 21 juli 2011 20:29

Halloj !

idag har jag pappa och cizsi varit på birtsa och köpt grejor till husvagnen :)

jag har läst ätit , och haft friidrottsträning .

imorgon så åker vi till gävle , ska tävla . vi ska bo på någon camping två mil utanför Gävle.där ska vi bo från fredag till söndag , har tävlingar på lördag och söndag , sedan på måndan kanske vi ska åka till finland . kanske bo där en natt anars blir vi där över dagen bara :)

svara på omrustingen har ny .

idag är det min namnsdag , men ingen i min familj har ännu sagt något så väntar men att säga till dom till typ ikväll..haha

längtar som tusan , fast längtar också till stockholm nästa helg och två dagar efter åker jag med Linnéa till göteborg !!

aja nu ska jag ta och hitta på något , harebra !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 9 augusti 2012 16:36

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jaa, sitter i en bil påväg till skogen. Ska tälta i nio dagar utan instagram, Facebook, mat och sovsäck. Då kanske ni undrar varför jag ska göra det och svaret är att jag ska börja studera trädens levnadssätt. Det börjar med...

Av Kajsa - 5 augusti 2012 20:32

Hej, dom två senaste dagarna har jag spelat cup, det har gått bra . Vi vann vår grupp och imorgon är det slutspel! Vädret dom tre senaste dagarna har varit allt utom normalt, åska,regn,sol,kallt,skit varmt ! Just nu sitter jag och kollar på o...

Av Kajsa - 30 juli 2012 21:38

Denna vecka kommer att bestå av massor av träning både friidrott och fotboll och sen är det cup i helgen . Nästa vecka är det friidrott dom gäller, för på helgen är det sm . Hur taggad som helst !...

Av Kajsa - 27 juli 2012 18:32

Pappa står och grillar. Är så satans hungrig ! Kommer bli gott.. ...

Av Kajsa - 23 juli 2012 21:05

Nu ska jag och Elin se filmen "inte ens det förflutna" Hoppas att den är lika bra som den verkar :)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards