Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Vinnaren av veckans blogg

Av Kajsa - 29 juli 2011 12:48

Vinnaren av veckns blogg är :

Jennifer .

Hennes blogg är jätte rolig och intresant att läsa .plus har en bra uppdatering.men vill lixom att hon bara ska skriva mer och mer , jag rekomenderar er att läsa hennes blogg. hon är också en jätte bra vän !http://lovefriidrott.blogspot.com/


Tvåa :

Michaela .

mickas blogg har jag läst jätte länge och jag tröttnar inte på den , hon skriver om saker så man inte blir uttråkad eller vad man nu ska säga. det är en blogg som jag också rekomenderar att läsa .hon är underbar !

http://anderssonmichaela.blogg.se/


Trea :

Linnéa .

Hennes blogg läser jag ofta , hon skriver om olika saker nästan hela tiden , förutom om vardagen men det gör ju alla , men

hon är så underbart snäll och glad och riktigt bra vän helt enkelt !

rekomenderas ;)

http://linneaodberg.bloggplatsen.se/




Nu är jag i stockholm fast inte framme än sitter i bilen fortfarande , sen ska jag och frida shoppa och kanske gå på grönan ikväll , jag ska nog se till att hon åker något med mig ska ni se .asså det är så skönt det känndes typ som att vi ¨åkte i två timmar fast det tar ju typ fyra , tack datorn säger jag ^^

här får ni en bild på mig och frida som jag gjort i bilen , fast bilderna är inte knäppt idag .

  byebye , för nu ska jag ha det bäst !



 
 
Ingen bild

Jennifer

30 juli 2011 00:20

Hej Kajsa ! Vad roligt att du gillar min blogg. Din blogg är också jättebra. Du är en underbar vän. Ha det bäst och hoppas att vi ses snart ! :) <333

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 9 augusti 2012 16:36

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jaa, sitter i en bil påväg till skogen. Ska tälta i nio dagar utan instagram, Facebook, mat och sovsäck. Då kanske ni undrar varför jag ska göra det och svaret är att jag ska börja studera trädens levnadssätt. Det börjar med...

Av Kajsa - 5 augusti 2012 20:32

Hej, dom två senaste dagarna har jag spelat cup, det har gått bra . Vi vann vår grupp och imorgon är det slutspel! Vädret dom tre senaste dagarna har varit allt utom normalt, åska,regn,sol,kallt,skit varmt ! Just nu sitter jag och kollar på o...

Av Kajsa - 30 juli 2012 21:38

Denna vecka kommer att bestå av massor av träning både friidrott och fotboll och sen är det cup i helgen . Nästa vecka är det friidrott dom gäller, för på helgen är det sm . Hur taggad som helst !...

Av Kajsa - 27 juli 2012 18:32

Pappa står och grillar. Är så satans hungrig ! Kommer bli gott.. ...

Av Kajsa - 23 juli 2012 21:05

Nu ska jag och Elin se filmen "inte ens det förflutna" Hoppas att den är lika bra som den verkar :)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards