Alla inlägg under juli 2011

Av Kajsa - 25 juli 2011 09:29

Nu sitter jag i husvagnen och vi ska typ åka hem om ett tag , vi skulle ha stannat kvar och badat idag men som vädret är här så går jag inte ut ur husvagnen ;)

sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra får väll hitta på något .

Linnéa nu är det bara en vecka och en dag kvar , jag längtar så jäkla mycket.

Jag är så glad att jag får följa med dig dit !

här kommer lite bilder sen gårdagen ;)

               

Av Kajsa - 24 juli 2011 22:39

Idag hade jag 80mh,300mh och höjd :)

Persade i alla grenarna .

på 80mh sprang jag på 13.45 och på 300mh på 50.39 :)

och på höjd hoppade jag 148.

och för dom här resultaterna får jag vara njöd för den här helgen och ser redan fran emot nästa helg på dn galan ;)

vi hade inte med oss nån kamera heller idag men jag har knäppt kort på campingen som jag kan lägga upp någon dag.

men nu tjatar pappa på mig att jag ska sluta skriva , hejdå ! <3

Av Kajsa - 23 juli 2011 19:21

Idag hade jag längd och 300m.

på längden gick det inge bra fick övertramp på alla.. men det känndes bra i hoppet på tredje och sista.

och på 300 m gick det bra , jag kom tvåa i mitt heat , fast det var första gången jag sprang det. så nästa gång vet jag ju hur det känns ialf ;)

inga bilder från idag för vi tog inte med oss kameran för att det regnade så mycket -.-

men imorn kommer det bilder hoppas jag .

Men nu ska vi typ äta snart så ska fixa lite grejor innan de .

Ha det så bra , <3

Av Kajsa - 22 juli 2011 12:45

Nu är allting packat och klart ,nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem och då far vi :)

blir väll inom ca 30 minuter ..

jag har bara datorn och fridas systemkamera var att lägga in i husvagnen .

eller dataorn ska jag ju ha i bilen.

jag tror att jag ska se på film , sova och läsa min bok , då går nog tiden väldigt snabbt .

aja nu ska jag ta något att äta hörs senare .

Av Kajsa - 21 juli 2011 20:29

Halloj !

idag har jag pappa och cizsi varit på birtsa och köpt grejor till husvagnen :)

jag har läst ätit , och haft friidrottsträning .

imorgon så åker vi till gävle , ska tävla . vi ska bo på någon camping två mil utanför Gävle.där ska vi bo från fredag till söndag , har tävlingar på lördag och söndag , sedan på måndan kanske vi ska åka till finland . kanske bo där en natt anars blir vi där över dagen bara :)

svara på omrustingen har ny .

idag är det min namnsdag , men ingen i min familj har ännu sagt något så väntar men att säga till dom till typ ikväll..haha

längtar som tusan , fast längtar också till stockholm nästa helg och två dagar efter åker jag med Linnéa till göteborg !!

aja nu ska jag ta och hitta på något , harebra !

Av Kajsa - 20 juli 2011 15:04

Hejhej !

Dålig updatering jag vet , men jag har inte haft någon ork ..

Men ni kan få veta vad som hänt ;)

Måndag, fyfan ! värre väder får man leta efter ?? men i detta dåliga väder besämmde jag mamma o pappa att vi skulle åka och köpa böcker och hyra film , vi hyrde tre filmer en har vi sett och det var svinalängorna , den var riktigt bra fast sorlig .vi köpte 4 böcker och jag valde en åt mig själv , det heter maskrosungen av Sandra Gustafsson.den är bra  !

Tisdag: bra väder = havet o stranden där var vi i ca tre timmar och sedan åkte vi hem , åt lite och sedan var det träning ;)

Efter träningkollade vi på tv .

Och idag var det ju också bra väder och då vart det lia dant som igår . men efter vi hade varit där åte vi ut till skatan och köpte sik och räkor , gottgott.

Det är vad det blir till middag,fast det blire efter träningen men nu ska jag hitta på något hejdå .

Av Kajsa - 17 juli 2011 20:27

Hejhej , idag har jag varit med elin en stund men efter ett tag mådde hon dåligt så jag åkte hem , hoppas det är bättre nu !

krya på dig <3

När jag kom hem gjorde jag iordning míg för vi skulle få främmande .

Efter ett tag kom dom och då pratade dom ett tag sedan var det mat det var nå som mamma har hittat på , det är as gott !

ja och vid sju tiden åkte jag frida och hannah till allsta skola och körde 21 .

frida vann och jag kom två hannah trea :)

och nu sitter jag och väntar på att fotbollen ska börja .Jag vetinte vilka jag vill ska vinna det får jag komma på under matchen !

kanske skriver jag efter matchen också , men nu ska jag kolla .

hejdå <3

   En cool bild på söt amanda !


Av Kajsa - 16 juli 2011 19:42

Så skönt att dom fick bronset det var dom värda när dom bara spelade en dålig match mot Japan !

Det andra målet var så jäkla snyggt ..

Just nu sitter jag och längtar till att jag ska få följa med Linnéa till göteborg ;D

Idag har jag inte gjort mycket imorse var det friidrottsträning det var kul !

och sedan har jag typ ätit kollat på tv och somnat till lite då och då ..

till middag blev det tacos , gott !

och nu ska vi typ kolla på sommarkrysset .

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du min blogg saknar?
 Allt ..
 Lite bilder
 outfits
 inte så mycket

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards